کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746827652 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317532 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بازنگری ممنوعیت ورود موبایل به مدارس

مدیرکل ارزیابی و عملکرد شکایات آموزش و پرورش از بازنگری قانون ممنوعیت ورود موبایل به مدارس خبر داد و گفت: صدور بخشنامه ممنوعیت ورود موبایل به مدرسه به معنای اجرای آن تا ابد نیست و می توان این قانون را بازنگری کرد تا دانش آموز با شرایطی ویژه امکان همراه داشتن موبایل در مدرسه را داشته باشد.


به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ سید رحیم میرشاهولد درباره علت ممنوعیت موبایل در مدارس و اینکه امکان بازنگری این بخشنامه وجود دارد توضیح داد: ورود موبایل دانش آموزی به مدارس از موضوعاتی است که مخالفان و موافقان بسیاری دارد اما صدور بخشنامه ممنوعیت ورود موبایل به معنای این نیست که این بخشنامه تا ابد در مدارس اجرا شود و می توان این قانون را بازنگری کرد.
وی ادامه داد: ما معتقدیم که موبایل می تواند در اختیار دانش آموز باشد؛ چراکه برخی دانش‌آموزان بیماری خاص دارند و اولیا می خواهند در جریان وضعیت سلامت آنها باشند، یا اینکه دانش آموز از سرویس مدارس جا می ماند و لازم است با والدین خود هماهنگی کند. اما مهم این است که دانش آموز چه موبایلی به مدرسه بیاورد؟
به گزارش مهر میرشاهولد با اشاره به اینکه داشتن موبایل برای دانش آموز می تواند اثرات مثبت و یا منفی تعلیم و تربیتی در پی داشته باشد، گفت: زمانیکه موضوع ممنوعیت موبایل در مدارس مطرح شد جنبه های منفی و آسیبهای آن ذهن صادرکنندگان این بخشنامه را به خود مشغول کرده و در نتیجه ورود موبایل از سوی دانش آموزان به مدرسه ممنوع اعلام شد، اما باید گفت این موضوع قابل بحث است و می توان با شرایط و ضوابطی استفاده از موبایل را در مدارس آزاد کرد.
به گفته مدیرکل ارزیابی و عملکرد شکایات آموزش و پرورش، در یکماه گذشته جلسات مختلفی در این زمینه برگزار شده است. موافقان استفاده از موبایل معتقدند که با حفظ ضوابطی، دانش آموز می تواند موبایل را به داخل مدرسه بیاورد، اما قطعا موبایل باید در ساعات آموزشی و در کلاس درس خاموش باشد. از سوی دیگر مدیران و معاونان مدارس در اوقات فراغت دانش آموزان باید توجه و دقت بیشتری به دانش آموزان در نحوه استفاده از موبایل داشته باشد و از زمینه های ایجاد انحراف اخلاقی در میان دانش آموزان پیشگیری کنند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18561 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/10/05 تعداد مشاهده: 1580
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

ali 1392/10/06 21:33
با سلام من یه دانش اموز مقطع دبیرستان هستم... اوردن موبایل خیلی هم لازمه..از موبایل میشه استفاده های خوبی برد
مدارس خارج از کشور لپ تاپ هم با خودشون میبرن مدرسه اخه چرا میگین انحراف اخلافی...با همین حرف ها ادمو به شک میندازین... ما که گوشیو میزاریم رو سایلنت ... هیچ لطمه ای هم به درسامون وارد نشده... تازه ما خیلی از کاربرد های موبایل سر کلاس استفاده میکنیم..
با تشکر از سافنگذر
Azathoth 1392/10/06 21:19
هههه!! بابا مهدی موسوی تو تا حالا کجا بودی ؟!!؟ دیوونتم بشر!! تو باید کلی تماشایی باشی!! احتمالا تازه از غاری چیزی زدی بیرون!! جون من یک عکس از خودت بزار!! میخوام ببینم آدمی سوپر الترا متحجری مثل تو چه جوریه خودش میاد تو اینترنت ولای برای بقیه تکلیف تعیین میکنه!؟! از کجا معلوم تو توی چه ساتیتهایی میری؟!؟!؟
امین 1392/10/05 19:18
اول سال بخشنامه اومد وکاملا آوردن موبایل به مدرسه ممنون شد.ما هم به دانش آموزان گفتم شما اگر کار واجبی با خانه یا والدین خود داشتید بیایید واز خط ثابت مدرسه استفاده کنید.ولی به علت تساهل مدیر آموزشگاه که حاضر نیست بطور سرزده دانش آموزان را تفتیش کنیم الان اکثرا بطور مخفیانه موبایل می آورند.من کاملا مخالف این کار هستم.چون دانش آموزی که موبایل همراهش هست مقدار زیادی از هوش وحواسش به موبایلش معطوف میشه در صورتی که مدرسه جای آموزش وپرورش هست.
مصرف کننده 1392/10/05 17:40
من از اول راهنمایی گوشی میبردم سر کلاس چقدر ازم میگرفتنش مدیر و معلم حالا تقریبا 10 سال گذشته. ولی زیاد استفاده نداشته تو مدرسه برام ولی کلی عکس یادگاری گرفتم یادش بخیر
مهدی موسوی 1392/10/05 14:22
حسین عزیز مرحبا !!!
ماهواره ها و موبایل هیچ استفاده ای ندارن برای نسل آینده که قرار آرمانهای این انقلاب و اجرا کنن ...
این افرادی که میگن ما از برنامه های درسی و شبکه های جئوگرافی و آموزنده استفاده میکنیم اینو فراموش کردن که محصولات غرب در بهترین نوع هم بر ضد منافع ملی ماست ؟؟؟؟؟
امیدوارم مسئولین موبایل و اینترنتو برای زیر سن قانونی ممنوع کنن تا فرزندان این انقلاب به لجنزار غرب گرفتار نشن .

مرسی از سافتگذر
حسین 1392/10/05 12:21
من کاملا مخالف این قضیه هستم . مدرسه جای موبایل و ... نیست . باید جلوی چیزی که اشتباه است را گرفت .
من زمانی موافق ازادسازی بحث استفاده از ماهواره در منازل بودم . این تصور را داشتم که همه مردم از ان استفاده درست می کنند و دنبال شبکه های مفید هستند . ولی بعد پشیمان شدم . چون اصلا برنامه مناسبی نداشت و همه این دست تفکرات اشتباه بود .
جناب دبیر که نظر گذاشتند باید جلوی استفاده موبایل را در کلاس خود می گرفتند . این سهل انگاری ایشون اصلا جای افتخار ندارد !
اقای محرمی که صحبت استفاده درست از موبایل می کنند ، لطفا چند مورد استفاده صحیح دانش اموزان در کلاس را بیان کنند .
lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
م -م 1392/10/05 12:02
با سلام
من خودم دبیر هستم با اینکه ورود مویایل ممنوع می باشد کمتردانش آموزی را پیدا می کنی که موبایل همراه نداشته باشد موبایلاشون هم همه تمام لمسی است حتی سرکلاس هم بعضا روشن است
حسن محرمی 1392/10/05 10:16
با سلام و تشکر از عزیزان نگاه منفی به مسائل مشکلات را حل نمی نماید داشتن گوشی ساده بعنوان وسیله ارتباطی و حمایتی پشتوانه قوی می تواند برای دانش آموز باشد ممنوعیت آن اثرات منفی بیشتری می تواند داشته باشد تجدید نظر در قوانین قبلی خیلی ضروری می باشد معمولا اعمال محدودیت نتیجه عکسی داده است